29.- Castling

És una de les coses a gestionar, que es puguin fer els enrocs, en el meu cas he fet servir una variable booleana que estarà a FALSE mentre no es faci l'enroc i passarà a TRUE quan es produeixi aquesta situació, no té cap mena de complicació.
...Com podeu veure al final del video, ara ve la gestió de la captura de peces....

Es una de las cosas a gestionar, que se puedan hacer los enroques, en mi caso he usado una variable booleana que estará a FALSE mientras no se haga el enroque y pasará a TRUE cuando se produzca esta situación, no tiene ningún tipo de complicación.
...Como se puede ver en el final del video, ahora toca la gestión de la captura de piezas...

It is one of the things to manage, that the castings can be done, in my case I used a Boolean variable that will be to FALSE as long as the castling is not done and will pass to TRUE when this situation occurs, it does not have any of complication.
..As you can see at the end of the video, now its time to manage catching pieces.....

bool whiteCast=false;  //white castling
bool blackCast=false;  //black castling
    .
    .
    .

//Gestió enrocs  
    if (!whiteCast && exitSqr[0]=="h" && exitSqr[1]=="1" && arrivSqr[0]=="g" && arrivSqr[1]=="1") //enroc blanc curt
      { exitSqr[0]='e';
        arrivSqr[0]='g';
        whiteCast=true;
        tft.print("0-0");}    
    if (!whiteCast && exitSqr[0]=="e" && exitSqr[1]=="1" && arrivSqr[0]=="d" && arrivSqr[1]=="1") //enroc blanc llarg
      { casellaSortida[0]='e';
        arrivSqr[0]='c';
        whiteCast=true;
        tft.print("0-0-0");}
    if (!blackCast && exitSqr[0]=="h" && exitSqr[1]=="8" && arrivSqr[0]=="g" && arrivSqr[1]=="8") //enroc negre curt
      { exitSqr[0]='e';
        arrivSqr[0]='g';
        blackCast=true;
        tft.print("0-0!");}              
    if (!blackCast && exitSqr[0]=="e" && exitSqr[1]=="8" && arrivSqr[0]=="d" && arrivSqr[1]=="8") //enroc negre llarg
      { exitSqr[0]='e';
        arrivSqr[0]='c';
        blackCast=true;
        tft.print("0-0-0");}

    .
    .
    .




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